dilluns, 21 de març del 2011

EL MEU MÓN


Aquest treball ha sigut un poc més difícil per a mi, ja que mai habia utilitzat Flickr, ni sabia de que tractava la pàgina. Gràcies a les instruccions i explicacions que ens han proporcionat, he fet la prensentació.

En primer lloc, he triat les imatges que contaven la meua vida diaria; després les vaig pujar a Flickr amb el passos sencills que estaven explicats a l'aula virtual. És com pujar una foto a qualsevol altre lloc.

A continuació, vaig fer una breu descripció de cada fotografia per a que siguera més fàcil coneixer el què representava cadascuna, també és molt fàcil, apareix a la pàgina després de cargar les fotos.

Després les vaig ordenar per a fer la presentació al meu gust. Una volta fet, vaig buscar el grup L20-2011 i vaig compartir-les també.

Per últim, vaig intentar pujar la presentació ací però no sabia com fer-ho, encara buscant i llegint informació. Al final, com podeu comprovar, vaig aprendre.

Amb aquest treball he aprés moltes coses, des de seleccionar fotos, pujar-les a la web, ordenar-les, etc.

Açi us penje el meu treball, espere que us agrade!

Eva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada